"מחכים לו בפינה" | הפרשנים על הנעשה בליכוד

אסתי פלד No Comments on "מחכים לו בפינה" | הפרשנים על הנעשה בליכוד

איתן כבל במהדורה המרכזית: "את נתניהו קשה לנצח בליכוד, אבל שים לב שהפעם הוא הרבה יותר זהיר. מחכים לו בפינה כמו שלא חיכו לו אף פעם". ברק סרי: "אם ישארו כמה ממורמרים בליכוד הם אמנם יצביעו בעד הקמת הממשלה, אבל יהיו להם כל מיני דרכים יצירתיות לגרום לנתניהו כאב ראש"

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשנים ברק סרי ואיתן כבל, שוחחו הערב (שלישי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, על הקמפיין התקשורתי כנגד הציבור החרדי.

ברק סרי: "אני מציע לאחי החרדים לשים לב לשיח שהולך, להתבטאויות, לקריקטורות. ההסתה נגד החרדים מזכירה ימים קשים. הבסיס לכל הדברים זה תיעוב גדול של חלקים גדולים בתקשורת כלפי הממשלה וכל דבר שיכול לאפשר לנגח כמה שיותר הרי זה משובח. זה גם כלפי חלקים בציונות הדתית. העצה שלי הייתה להוריד פרופיל ולא לתת להם סיבות".

כבל: "באמת הוגדשה הסאה. נראה ציבורית שיש הגזמה… מה שיהיה לרועץ לממשלה הזו זה שהיא הומוגנית יתר. מי שגרם לפתיחת השורות זה המפלגה של סמוטריץ' ובן גביר כי הם העלו את הרף כל כך גבוה שגם החרדים לא יכלו לעמוד מנגד. דבר שני, אין ספק שלאור הבקשות והדרישות שחלקן מופרכות ונראה שחלקן לא יתממש, אבל זו הזדמנות נהדרת לאופוזיציה לתקוף. אפילו בין דגל לאגודה יש קרבות כי כל אחד רוצה להראות שהוא מביא יותר".

סרי: "אם החרדים היו מצטרפים ללפיד לא היית רואה התקפה כזו".

לאחר מכן, התייחסו השניים לנעשה בליכוד.

כבל: "את נתניהו קשה לנצח בליכוד, אבל שים לב שהפעם הוא הרבה יותר זהיר. מחכים לו בפינה כמו שלא חיכו לו אף פעם".

סרי: "אם ישארו כמה ממורמרים בליכוד הם אמנם יצביעו בעד הקמת הממשלה, אבל יהיו להם כל מיני דרכים יצירתיות לגרום לנתניהו כאב ראש".



0 תגובות